czwartek, 28 czerwca 2012

Literatura...

Witajcie moje drogie...

Tak jak obiecałam (z lekkim opóźnieniem) chciałam się z Wami podzielić co do literatury, którą według mnie warto przeczytać. Jak większość kobiet lubię trochę pomarzyć i zaczytać się w romantycznych opowieściach dlatego też w wolnej chwili biorę książkę do ręki i ją w całości pochłaniam - w bibliotece  jestem już uprzywilejowana bo mogę wziąć więcej książek :) Wiem... dużo osób może pomśleć, że literatura piękna nie jest zbyt ambitna i można to potraktować jako nic natomiast moim zdaniem warto czytać to co się lubi i to co czytać będziemy z wielką przyjemnością. Ostatnimi czasy upatrzyłam sobie kilka autorek, które mogę polecić z czystym sumieniem :) Dla tych co lubią czytać polecam też stronkę www.biblioteka.pl,  gdzie można znaleźć większość książek zrecenzowanych co ułatwi nam poszukiwanie książki takiej jaką byśmy chcieli przeczytać :)

A oto lista kilku z wielu autorek, których ksiązki lubię czytać:

  • Susan Elizabeth Phillips
  • Judith McNaught
  • Sandra Brown

Jeżeli chodzi o konkretne tytuły to wierzcie mi na słowo jakiej byście nie wypożyczyły będziecie zadowolone - przynajmniej mam taką nadzieję bo mi przypadły do gustu :)

Życzę miłego czytania :)