poniedziałek, 28 kwietnia 2014

RUN and WIN!!

II Półmaraton po Puszczy Niepołomickiej
 II Bieg Leśników po Puszczy (10km)



Zdjęcie zrobione przed startem :) Jak widzicie humory dopisywały :) A energia wprost rozpierała :)

Stojąc na starcie myślałam: Natalia to taki krótszy trening już biegłaś taki dystans rok temu na Pro Touch Inter Run Cracovia więc i tym razem daj z siebie wszystko, ale się nie spinaj bo to się źle skończy :)

I skończyło się tyle, że WYGRANĄ :) Dobiegłam jako pierwsza kobieta na dystansie 10 km :) Byłam pierwsza w swojej kategorii i pierwsza wśród wszystkich kobiet :) Raptem wyprzedziło mnie 19 panów - gratulacje dla nich i dla pozostałych uczestników również!  ;)

Pomimo trudnego okresu i  wielu problemów, z którymi się zmagam (tak jak i pewnie większość)  bieganie jest czymś co kocham i nie raz o tym wspominałam a wygrana napędza jeszcze bardziej i za pewne nie przestane :)

Więcej zdjęć z tego biegu i z półmaratonu pokażę w innym poście tak więc zapraszam :)
A tym czasem udanego poniedziałku :)