niedziela, 15 kwietnia 2012

Deszczowa niedziela...

Niedziela... dzień wyjątkowy, gdyby nie ten deszcz, który powoduje że humor traci na wartości... No cóż byle do kolejnych słonecznych dni a tymczasem jak można spędzić ten dzień? Na czytaniu książki albo czasopism i dzisiaj skupię sie na modowych czasopismach a w tygodniu napiszę Wam na temat mojej ulubionej autorki romansów, czyli tego co spora część z nas lubi ;)


Apropo baskinki jeszcze napiszę ponieważ na nią zachorowałam i kupiłam kilka ciuszków więc warto zaglądać na mojego bloga i szukać inspiracji z nią związanych :) 



W Party Style jest odnośnie koszulowej sukience :) Muszę przyznać że to całkiem ciekawy sposób :) Wystarczy dłuższa koszula do tego pasek, buty na obcasie i stylizacja jest gotowa! W tym sezonie bardzo spodobała mi się kolekcja BLUGIRL ( jest taka kobieca a te kolory mhm :))




W kwietniowym GLAMOUR jest karta która upoważnia do zniżek na zakupy w wybranych sklepach nawet do 50% :) Chyba warto czasami zaczekać z zakupami bo później może sie okazać że możemy coś kupić jak to powiadają za "pół darmo"