sobota, 14 kwietnia 2012

Sport to zdrowie...BIEGANIE mhm...:)

Hola :)

Dawno nic nie pisałam :) Uff, ale ten czas szybko ucieka :) 
Dzisiaj chciałabym Wam coś napisać o moim dość obsesyjnym HOBBY jakim jest SPORT :) Uwielbiam być ciągle w ruchu a sport jest idealnym rozwiązaniem na to by się zrelaksować, odpocząć/zmęczyć się i uwolnić złe myśli :) 

Bieganie!!

Tak to jest ten sport, który mogą uprawiać wszyscy zarówno młodzi jak i nieco starsze osoby a ile frajdy daje? Zastanawiam się tylko dlaczego wielu z nas zaczynając biegać ma na myśli tylko jedno: DZIĘKI TEMU SCHUDNĘ... Ja wychodząc pobiegać zapominam o wszystkim i sprawia mi to taką niesamowitą radość, że aż trudno opisać :) Trochę ruchu nikomu jeszcze nie zaszkodziło dlatego tak jak zalecają uczeni 30 min dziennie to czysta przyjemność! Jest wiosna więc nic tylko włożyć wygodne (niekoniecznie drogie ;)) buty i ruszyć w "świat". Bieganie jest o tyle dobre, że nie potrzebne są praktycznie żadne zasoby pieniężne tylko chęci i mobilizacja, której jak wiemy często brakuje :)

Na temat biegania mogłabym pisać i pisać ale chyba nie ma sensu przynudzać :) Więc nic tylko pozostaje mi Was do tego namówić kto jeszcze nie spróbował niech zbierze siły i wyjdzie z domu a Ci którzy kochają to tak jak ja niech dalej kontynuują to co zaczęli :) 

Coś jeszcze na temat samego ubioru. Uwierzcie wygodne buty to podstawa, ale niekoniecznie muszą być drogie. Ja swoje kupiłam w Decathlonie tak jak i większość rzeczy do biegania. Szczególnie polecam markę KALENJI, która specjalizuje się w produkowaniu rzeczy do uprawiania tego sportu.




Tak więc teraz ja ruszam pooglądać okolicę a Was zachęcam do tego samego. Uwierzcie mi: WARTO :)