niedziela, 23 września 2012

Granatowa tunika

Dzisiaj stylizacja z granatową tuniką, którą kupiłam na przecenach kilka miesięcy temu w Zarze :) Na jesienne i zimowe dni będzie idealnym rozwiązaniem. W dzisiejszym poscie chciałam Wam jeszcze pokazać moje najnowsze zdobycze. Pierwszą jest pikowana kurtka w bardzo modnym w tym sezonie kolorze musztardowym - zresztą pikowana kurtka też jest hitem tej jesieni a w niektórych krajach takich jak np. Włochy ta moda się utrzymuje od wielu wielu sezonów. Ja też postanowiłam się w taką zaopatrzyć tak samo jak w buty na lekkim podwyższeniu. W naszych sklepach już teraz jest mnótwstwo adidasów na koturnie jednak ten trend u nas dopiero teraz znalazł większe poparcie natomiast na południu Europy kobiety już dość długo wielbią takie buty. Te które ja zakupiłam będąc na wakacjach różnią się nieco od tych, które są w naszych sklepach aczkolwiek z tego co widziałam na ulicach Włoskich miast mają większe poparcie u płci pięknej. Pewne jest jednak to iż takie buciki zakładają do WSZYSTKIEGO - no może prócz balowej kreacji ;) Natomiast spawdzają się zarówno w noszeniu z jeansami, spódnicami, spodniami dresowymi, szortami, etc. Wymieniać mogłabym bez końca. Dzisiaj chciałam Wam je jedynie zaprezentować natomiast stylizacje z nimi w roli głównej na pewno pojawią się na moim blogu tak więc zapraszam do śledzenia.







Tunika/Sukienka : Zara
Buty: CCC
Naszyjnik serca: Allegro
Bransoletki: H&M





BUTY : ITALY 



KURTKA : STRADIVARIUS