poniedziałek, 10 września 2012

Italia, Italia!

Zgodnie z tym co pisałam w poprzednim poście dzisiaj trochę na temat moich już zresztą drugich wakacji w tym roku - miałam to szczęście :)

Będąc na urlopie w gorącej Italii zobaczyłam i zwiedziłam mnóstwo ciekawych miejsc. Moim miejscem wypadowym przez 7 dni było dobrze znane wszytskim San Remo :) Prócz tego odwiedziłam również zachodnich sąsiadów Włoch = Francje, która urzekła mnie swoimi cudownymi miejscowościami. Na Wybrzeżu Liguryjskim miałam okazje zobaczyć miejscowości takie jak: Albenga, Imperia, Bussana przejazdem również  Ventimiglia oraz  Bordighera. We Francji zobaczyłam: Cannes, Nicee, Menton oraz Księstwo Monako. Po tym wyczerpującym zwiedzaniu jakby mi było mało udałam się jeszcze na kilka dni do Padwy, którą też wolą mocy zwiedziłam jak i dorzuciłam do puli Verone oraz Wenecje :) Nie muszę dodawać, że po powrocie do kraju byłam baraldziej wykończona niż wypoczęta, ale zaopatrzona  w ogromną ilość wspomnień, zdjęć oraz satysfakcję, że tak dużo zobaczyłam w niezbyt długim przedziale czasowym.

Poniżej trochę zdjęć z pobytu a jutro zapraszam na stylizacje...ale okaże się jaką więc do jutra :)