środa, 1 maja 2013

Back from London / Powrót z Londynu

Witajcie :)

Wróciłam z Londynu :)
Wyjazd uważam za bardzo udany tym bardziej, że Londyn jest wspaniałym miejscem, które warto zobaczyć. Co prawda temperatura nie była tak wysoka jak u nas natomiast nie padało co ułatwiło moje zwiedzanie = nie musiałam dźwigać parasola ;)
W Londynie byłam tydzień natomiast wyjazd był tak intensywny, że przyjechałam wykończona, ale i  zadowolona!

Londyn jest miejscem, które wyróżnia się pod wieloma względami.
  • Po pierwsze wspaniałe budynki, budowle, zabytki. 
  • Po drugie: mnóstwo pięknych parków, zadbanych czyściutkich, wypielęgnowanych z dużą ilością kwiatów i zwierząt np. wiewiórki które są bardzo oswojone i lubią być karmione ;) 
  • Muzea - wiele z nich robi wrażenie zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz ( np.British Museum) i duży plus do wielu z nich wstęp jest bezpłatny!
  • Świetna komunikacja - metro idealny sposób na poruszanie sie po Londynie - szybko, sprawnie i jeździ na wielu trasach co minutę tak więc nie traci się czasu na stanie na przystankach :) Co nie oznacza, że musimy rezygnować z przejażdżki czerownym piętrowym autobusem - też niezła frajda ;)
  • Sklepy :) Raj dla WSZYSTKICH - dosłownie :) np. Oxford St. jedna z większych ulic, na której raczej nie będzie problemu ze znalezieniem czegoś dla siebie, dzieci. Problemem natomiast może być zdecydowanie się co kupić :) Jest tego tyle, że aż trudno w to uwierzyć. Z przykrością muszę stwierdzić, że u nas nie ma nawet 1/3 z tego co tam jest w sklepach już nie wspominając o tym, że wielu sklepów nie ma nawet w wielkich miastach. Dla miłośniczek mody polecam ograniczenie kupowania ubrań u nas uzbierać trochę pieniędzy i lecieć do Londynu nawet na jeden dzień i kupić tyle rzeczy, że później będzie się miało dość chodzenia po Galeriach :P 
Pewnie jeszcze mogłabym wymieniać tak w nieskończoność bo plusów jest naprawdę dużo jednego jestem pewna warto tam jechać i zobaczyć ile się da nawet za cenę wielkiego zmęczenia i bolących nóg!
W jednym z postów postaram się opisać co zobaczyłam i co warto zobaczyć więc dla planujach podróż zachęcam do oglądania bloga a tymczasem kilka zdjęć z pobytu ;)





MUZEA




SKLEPY - HARRODS, HAMLEYS, M&M I INNE




PARKI




DZIELNICE 



W następnych postach pokażę wam zapewne trochę stylizacji z rzeczami, które sobie kupiłam - bo rzecz jasna nie mogłam sobie takiej frajdy odmówić :)