czwartek, 15 maja 2014

How to care for hair...

Co jakiś czas każdy z nas zmienia kosmetyki zarówno do twarzy, ciała i rzecz jasna do włosów, dlatego też nie jestem wyjątkiem i wciąż szukam tych ulubionych. Zdarza się też, że są takie przy, których zatrzymuję się na dłużej do takich kosmetyków należą:

  • farba Casting Creme Gloss od L'Oreal ( od dłuższego czasu nr 603) 

  •  Serum wzmacniające, L`Biotica, Biovax A+E


  • Nivea, Long Repair, Odżywka odbudowująca

Tych kosmetyków trzymam się już od dłuższego czasu i prawdę powiedziawszy nie znalazłam lepszych.
Są jednak kosmetyki, których wciąż poszukuję, ale i staram się próbować nowych stąd też jeżeli chodzi o szampon ostatnio zakupiłam:

  • Timotei, Pure, Szampon `Naturalne oczyszczenie`

Recenzja: Pomimo tego, że użyłam go tylko kilka razy od razu poczułam różnicę. Włosy są w lepszej kondycji, bardziej wygładzone, miękkie w dotyku i pomimo tego, iż są już zniszoczone od prostownicy i warunków atmosferycznych chyba nie zdecyduję się jeszcze na ich podcięcie - może ten szampon zdziała cuda? :D 

  • Syoss, Beauty Elixir Absolute Oil 

Recenzja: Od bardzo dawna służy mi do włosów L`Oreal Professionnel, Mythic Oil natomiast Syoss'a dostałam w prezencie i chciałam wypróbować. O ile szampon i odżywka w zupełności mnie nie zachwyciły a raczej zniechęciły o tyle olejek uważam za naprawdę dobry i wart wypróbowania. 


To by było na tyle jeżeli chodzi o kosmetyki do włosów :) Kiedyś napiszę coś na temat kosmetyków do twarzy możecie być tego pewni :)

Miłego dnia!! :)