czwartek, 29 maja 2014

Racing 2014

I znowu nawalam :)
Moja częstotliwość pisania spada w zastraszającym tempie...

Niestety ostatni okres przyniósł w moim życiu lekkie zmiany, ale jak na ten moment nie mogę narzekać - zobaczymy co dalej ;)

Obiecałam zdjęcia z zawodów, w których jak do tej pory brałam udział stąd też poniżej będziecie mogli je zobaczyć.

Zatem miłego oglądania i może niektórzy z Was zarażą się atmosferą i sami wystartują w zawodach?
Oby :)


 Już na podium się wdrapuje ;)

 Miało być 10km okazało się 11km :)

 Zadowolenie przedstartowe :)

Przepraszam panów :) Byliście świetni, ale jak to jeden z Was na mecie powiedział: "Kobieta mnie bije" (Seksmisja)

Oby jak najwięcej tego, metalu  


 
Na trasie warto mieć poczucie humoru...

Chyba, że przebiegłeś już dość spory kilometraż...

Ewentualnie całą drogę miałeś kolki ew inne niedogodności, wówczas wygląda się właśnie tak, ale już kilka minut później...

Właśnie tak ;)

Z jednych zawodów jestem bardziej zadowolona z innych nieco mniej tak jak i to w życiu bywa. Pewne jest jednak to, że ten sport naprawdę uwielbiam i gdyby, ktoś dzisiaj powiedział mi, że nie będę mogła biegać chyba od razu zapisałabym się na terapie...

Zachęcam Was do uprawiania sportu bo naprawdę, uwieżcie WARTO!!! :)

Przede mną jeszcze kilka zawodów w tym sezonie więc może jednak się spotkamy...?