sobota, 18 sierpnia 2012

Fioletowa sukienka

Ciao ciao :)

Jednak wyszło to słońce upragnione - i całe szczęście przynajmniej człowiek bardziej optymistycznie do świata podchodzi :) Terapia promieniami słonecznymi ;)

Wczoraj pisałam, że opublikuję stylizację z sukienką i tak też się za chwilę stanie :) Filoetową marszczoną sukienkę zestawiłam z czółeńkami i kopertówką :) Myślę, że na wieczorne wyjście stylizacja całkiem wporządku ;) Sukienkę kupiłam już jakiś czas temu zamawiając przez internet i byłam w niej kilka razy natomiast w związku z tym iż mój blog nie jest prowadzony zbyt dlugo to nie miałam okazji jej wcześniej zaprezentować dlatego czynię to dzisiaj :)

Miłego dnia życzę i zapraszam zaglądajcie do mnie na bloga :)








Sukienka/ Buty: Allegro
Kopertówka: Sisley
Bransoletka: Świat Spinek