wtorek, 17 grudnia 2013

What to wear on Christmas? Part1. COBALT

Witajcie moi drodzy!

Zbliżają się Święta i to wielkimi krokami. Można by powiedzieć że można zacząć odliczanie!
Jak co rok większość z nas zastanawia się co tu wyciągnać z szafy żeby w ten czas wyglądać elegancko ale i czuć się w naszym stroju swobodnie.

Aby ułatwić wam ten wybór przez najbliższe dni postaram się Wam pomóc.
Pewnie zastanawiacie się w jaki sposób?
Odpowiedź brzmi:
KOLORYSTYCZNY :)

W związku z tym, iż podjęłam pewne decyzje kompletowania mojej szafy (o tym innym razem) w wyborze odpowiednich kreacji nastawiłam się na kilka kolorów.
Dzisiaj prezentuje stylizacje z jednym z moich bez wątpienia ulubionych  ( który zagości w mojej szafie na stałe!) - kobaltem.
Zapraszam do oglądniecia posta i mam nadzieję, że Was jakoś zainspiruje :)


Blouse/Dress: Pull&Bear
Skirt: Mohito



Belt: Mohito


Blouse: New Yorker
Necklace: eCarla


Shirt: H&M


Dress: H&M
Necklace: Coyoco



Blouse: H&M
Skirt: Stradivarius



Shirt: Camaieu
Short: Orsay


Skirt: Motivi


Dress/Blouse: H&M