niedziela, 30 grudnia 2012

Sylwester!!

Jutro już Sylwester :) Większość z Was planuje w czym się wybrać na ten długo wyczekwiany dzień. Buszujemy po sklepach by znaleźć coś ciekawego i olśnić wszystkich dookoła a ja? A ja zastanawiam się co tu założyć by było mi ciepło ;)
Ja swojego Sylwestra spędzę o tutaj ...



Dobrze widzicie :) Na stoku ;)
Sylwestra spędzę jak zwykle aktywnie tak by Nowy Rok przywitać w dobrej formie z wysokim poziomem endorfin ;)

Dlatego jak widzicie mój strój nie musi być zbyt urozmaicony :)

A to tylko przykład jak można się ubrać na narty :)


Dla tych którzy będą spędzać SYLWESTRA podobnie jak ja życzę udanego i bezpiecznego szusowania a dla tych, którzy będą bawić się na różnego rodzaju imprezach życzę świetnej zabawy do białego rana i wspaniałego NOWEGO ROKU 2013!

PS. Sposób na bolącą głowę i kaca dnia następnego?
Nie pić tyle dnia poprzedniego ;)